Snel doneren

Via de Doneer button kun je snel een (eenmalige) donatie doen via doneeractie.nl!

Vriend worden

Omdat de instandhouding van het museum geld kost, wil het bestuur van de Stichting het Bommel en Tom Poes museum graag donateurs/vrienden hebben. Gelukkig zijn er veel mensen die de Stichting een warm hart toedragen en die het belang van het voortbestaan van dit museum – als een plek waar het culturele erfgoed van Marten Toonder is bijeengebracht – onderschrijven. Er zijn namelijk tienduizenden liefhebbers van het werk van Toonder. Zodoende wordt een bijdrage geleverd aan de kosten voor onderhoud, energie, huur, royalties, verzekeringen e.d.

Van jouw bijdrage wordt o.a. ook de expositie van 2023 'Tom Poes in de Tweede Wereldoorlog' bekostigd. Op deze bijzondere expositie waar de rol van Marten Toonder in het verzet wordt uitgelicht, zal veel origineel werk uit de depots van het Literatuurmuseum in Den Haag te zien zijn.

VRIENDEN ...:
... hebben gratis toegang tot het museum.

... hebben gratis toegang tot expositie van 2023: 'Tom Poes in de 2e Wereldoorlog'.

... worden jaarlijks uitgenodigd voor een exclusieve vriendendag.

... ondersteunen een prachtig initiatief in de wereld van Bommel en Tom Poes.

Vriend worden van het Bommel en Tom Poes Museum kan vanaf €25,00 per jaar.
Stort het bedrag op NL80INGB0396000886 t. n. v. B. Koijck én meld je hieronder aan.
Meer florijnen natuurlijk graag, als ik zo astrant mag zijn.

Meld je hieronder aan:

Er zijn 10 gratis parkeerplaatsen aan de achterzijde van het museum.

Stationsstraat 24-26
9401 KX Assen